Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 11 berichten ]
Auteur Bericht
 Berichttitel: Geen vrienden geen vriendin nooit uitgaan
BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 20:08 
Outsider
Outsider

Hoi allemaal ik wil effe mijn verhaal kwijt.

Ik ben nu 18 jaar toen ik 15 en 16 jaar was speelde ik altijd online spelletjes daarna toen ik naar een nieuwe schoolklas verplaatst werd ontmoeten ik veel nieuwe mensen en had dus gewoon net als iedereen een vriendenkring. Op mijn 17e begonnen mijn vrienden drugs te gebruiken. Ik zelf ook maar dat was om het
gewoon een keer te proberen maar mijn vrienden zijn er mee door gegaan. Nu al een half jaar zie ik ze nooit meer omdat ik er helemaal klaar mee was en nog steets ben. ik spreek ze nooit meer want ik ga niet toekijken hoe ze hun leven verkloten. Nu ik ze nooit meer zie ga ik ook niet meer uit in het weekend want ik heb niemand meer om mee uit tegaan maar dat vind ik niet zo heel erg ik vermaak me prima maar ik zou wel wat meer weer onder de mensen willen komen inplaats van alleen mijn collega's op het werk. Maar het ergste van alles vind ik dat ik geen meiden ontmoet dat mis ik wel heel erg zou graag een vriendin willen hebben. Zijn er mensen die ongeveer de zelfde ervaring als mij hebben zoals ook niemand hebben om mee uit te gaan of nooit een vriend(in) dan zou ik dat graag willen horen en wat jullie eraan doen/gedaan hebben.

Profiel  

Berichttitel: Re: Geen vrienden geen vriendin nooit uitgaan
BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 23:41 
Thief
Thief

Euhm...Ik moet zeggen dat ik ook niet echt een type ben om echt uit te gaan etc. Heeft mij nooit echt aangetrokken.
Komt ook omdat ik eigenlijk een beetje op mezelf ben, ook niet echt vrienden enzo...Dus ja, ik mis het ook wel een beetje wat het is om een vriendin te hebben. Het zal er vast wel van komen.

Maar euhm, heb je geen hobby toevallig?
Daarmee bijvoorbeeld kun je ergens bijgaan...
Ikzelf ben nu voor het 1ste jaar gaan darten in competitieverband zeg maar. Ben ik via mijn neefje mee in aanraking gekomen..Paar keer meegegaan om mee te gooien. Naja, op een gegeven moment werd ik gevraagd of ik dus mee wilde doen in de competitie. Dus zo kom ik nu toch wel onder de mensen in ieder geval.
Enja, met mijn werk opzich ook wel...Maar daar ontmoet ik niet echt veel meiden, haha.
Maar nog steeds heb ik het idee dat ik heel veel mis hoor in mijn leven, en dat ik vreemd ben ofzo, haha..Net als dat uitgaan, en al die verhalen die je van iedereen maar hoort wat ze meemaken met vrienden/vriendinnen...Dan denk ik ook wel van, dat zou ik ook wel willen maarja..
Nu ga ik ook samen met mijn neefje vaker toernooitjes spelen hier in de buurt, en daar zien we dan ook vaak dezelfde mensen weer terug dus dat is best leuk.

En zo zijn er nog wel dingen die ik dan mis, net als op vakantie gaan, en inderdaad eens wat meer meemaken op meiden gebied zeg maar..Want ook daar heb ik dus nog geen ervaring mee..En dat, terwijl ze er tegenwoordig al steeds vroeger bij zijn met relaties en dergelijke. Naja, op vakantie gaat er dit jaartje ook wel van komen als het goed is. Zie ander topic van me.

Het scheelt ook wel dat ik iemand heb waarmee ik super goed kan praten over echt alles, wel het meeste via internet (mail, msn), wat smsen en wat bellen af en toe maar toch...Is gewoon iemand die ik super vertrouw om een of andere reden. Enja, of je die persoon nu via internet hebt leren kennen of niet, toch is het wel fijn vind ik. Zij heeft ook haar dingen waar ze mee zit, en zo proberen we elkaar te helpen etc...Klinkt misschien zielig ofzo, maar toch heb ik veel aan haar.
Misschien dat ik haar zondag ga zien in real life, dan is er een darttoernooitje bij haar in het dorp waar ik wel aan mee ga doen, haha..Heeft ze me zelf ook op gewezen trouwens, maar geen idee verder of ze komt. Laat ik haar nog wel weten dat ik daar dan ben, hihi..

Euhm ja, wat je ook kunt doen misschien...Heb je geen broers/zussen waarmee je uit kunt gaan ofzo?
Ik heb dat namelijk ook wel eens gedaan, ben ik met mijn zus en haar vriendinnen meegeweest naar de kermis etc...Stond ik daar tussen al die meiden;) Maar het scheelde dat ik ze kende, en ze vonden het ook leuk dat ik meeging enzo dus dat maakt het al wat makkelijker..Was in ieder geval een gezellige avond toen..
En zo zullen er nog wel een keer dingen gaan komen waar ik met hun mee naartoe ga ofzo..Maja, we zien wel.

Naja, ik hoop dat je iets aan mijn lange verhaal hebt:)

-- 04 jan 2010, 00:08 --

En wat ik dan ook nog vaker tegenwoordig doe. Dat is eigenlijk evenementen etc bezoeken...Dat is ook wel iets wat je net moet liggen..Maar bijvoorbeeld van dat darten wat ik zei...Ik ga ook wel vaker naar zo'n (kleine) darttoernooien kijken waar ook de grote namen van de dartswereld meedoen etc..

Dat heb ik dan ook nog met tennis..Daar kijk ik ook graag naar. En ook naar zulke tennistoernooien ben ik al vaker heengeweest om wedstrijden te kijken..

Dan heb je natuurlijk nog artiesten die je in het echt wel eens wilt zien..Ook dat is leuk kan ik je vertellen om zo'n concerten mee te maken..Nu niet gaan denken dat ik iemand ben die echt super uit z'n dak gaat enzo, want ik ben juist meer rustig..Maar dat betekent niet dat ik er niet van kan genieten:)

Zo ben ik begin december naar Pink geweest in Ahoy...Was echt super..Ben ik met mijn zus, neefje en nichtje heen geweest..En naar die andere dingen die ik noemde daar ga ik meestal alleen met mijn neefje heen.
Nu over een paar maandjes ga ik ook naar Londen toe met mijn zus, neefje, en misschien nichtje, en vriendin van mijn zus..Dus ja, zo kom je wel ergens natuurlijk:)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jan 2010, 21:54 
Thief
Thief

ik heb niet zoiets meegemaakt.
al ben ik wel vaak een beste vriendin kwijt geraakt door
ruzie. maar ik zou het zelfde als jou hebben gedaan, je hebt
niks aan zulke mensen. ga gewoon een keer uit met een neef of
een nicht? dan leer je vanzelf meer mensen kennen.

succes!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jan 2010, 02:11 
Forum Lord
Forum Lord

Of je gaat alleen uit? Doe ik ook altijd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 jan 2010, 23:45 
Soldier
Soldier

Je ontmoet altijd wel nieuwe mensen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jan 2010, 16:42 
Gangmember
Gangmember

Je kan alleen uit gaan, maar geef toe. Als je met iemand gaat is het over het algemeen bij binnenkomst al 10x leuker...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jan 2010, 17:27 
Forum Lord
Forum Lord

Vind ik niet. Ik ga sowieso bijna alleen maar uit in Atak, waar ik iedereen ken. Maar als ik ergens heen ga waar ik nog nooit ben geweest (alleen) dan vind ik 't juist leuk zodat ik kan gaan en staan waar ik wil, en nieuwe mensen kan ontmoeten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 feb 2010, 18:03 
Assasin
Assasin

ik weet eigk niet wat het is om alleen te zijn, aangezien ik altijd samen overal heen ga met mijn beste vriendin en daarnaast ook nog een aanzienlijke vriendenclub heb.

Maar ik kan me best voorstellen dat het voor jou soms best lastig is... misschien kun je bij een sportclub gaan ofzo (met name in teamverband) dan leer je zeker wel mensen kennen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 feb 2010, 20:48 
Outsider
Outsider

Ik zou nooit alleen uitgaan, om verschillende redenen, ik wil ten eerste gewoon iemand bij me hebben die ik vertrouw.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 feb 2010, 03:04 
Drugbaron
Drugbaron

voor een man is het denk ik anders om alleen uit te gaan.. ik heb het wel is voor de lol gedaan omdat ik prima contacten kan leggen ^^
maarja klinkt allemaal heel erg voor jou... het is aan jou of je er nu iets aan gaat veranderen of niet.. er zijn zoveel gelegenheden om je vriendenkring te vergroten afhankelijk van wat jij definieert en waarneer je iemand ziet als een vriend. als ik op utrecht centraal loop en ik heb tijd over dan ga ik rustig naast een chick zitten en begin een leuk gesprek.. maar niet iedereen is waarscheinelijk zo. zoek een gelegenheid waarvan je weet waar veel mensen komen met de zelfde interesses.. dit maakt het vaak makkelijker. denk dan aan hobby's, sporten, etc..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 feb 2010, 22:25 
Gangmember
Gangmember

Ik vind het juist heel tof dat je niet meer met die gasten om gaat, drugs kan je leven zwaar verpesten en jij hebt laten zien dat je een sterk karakter hebt door niet meer met ze om te willen gaan.

Zoek vrienden die bij je passen en die je niks dwingen, en je nemen zoals je bent.

Als je wat meer uit gaat kom je vanzelf leuke meisjes tegen, of probeer wat meer meisjes in je vriendenkring te krijgen.

Komt goed!

Profiel  

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 11 berichten ]
Snelle reactie